مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:552024-01-06اقتصادي

معدوم سازی بیش از 200 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز 


رییس اداره دامپزشکی اهواز با اشاره به با اجرای دومین مرحله جمع آوری آبزیان حرام گوشت در هسته مرکزی شهر اهواز، از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از 200 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره دامپزشکی اهواز با اشاره به با اجرای دومین مرحله جمع آوری آبزیان حرام گوشت در هسته مرکزی شهر اهواز، از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از 200 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت خبر داد.

  سید مرتضی قریشی گفت: مرحله دوم طرح ضربتی جمع آوری آبزیان حرام گوشت با همکاری اجراییات شهرداری اهواز و نیروی انتظامی در مرکز شهر اهواز انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به رصد و پایش کارشناسان بهداشتی اداره دامپزشکی اهواز مبنی بر عرضه آبزیان حرام گوشت توسط دست فروشان در مرکز شهر، اکیپ های نظارت بر بهداشت عمومی، به همراه عوامل نیروی انتظامی و اجراییات شهرداری اقدام به جمع آوری آبزیان حرام گوشت کردند.

رییس اداره دامپزشکی اهواز با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 200 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت کشف، ضبط و معدوم سازی شد، گفت: در این خصوص با جدیت، تمام موارد تخلف را پیگیری خواهیم کرد و برابر مقررات با متخلفان مطابق با ضوابط و مقررات، برخورد قانونی لازم انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی بیش از 200 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز 

معدوم سازی بیش از 200 کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز